Edukacja i rozwój - pomagamy wyznać i osiągać cele oraz wprowadzać dobre zmiany

Tel. 508 182 189

[formularz kontaktowy]

mail:

perla(a)ckperla.pl

dane do faktur i przelewów:

Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości

Al. Ks. Poniatowskiego 1

03-901 Warszawa


NIP: 524-24-95-143

numer konta:
16 1140 1010 0000 5158 5300 3523

lokalizacja:

Działamy głównie na terenie Krakowa i okolic, również dojazdowo na zlecenie klienta w różnych częściach Polski, a także online

Kontakt

Kursy angielski i matematyka - matura, egzamin ósmoklasisty, młodzież, dorośli

Uczenie się jednym przychodzi z łatwością, drugim sprawia ogromną trudność, a trzecim - po prostu się nie chce.

My chcemy pracować zwłaszcza z tymi pierwszymi i drugimi. Dla osób szczególnie zdolnych szukamy dodatkowych zadań, ciekawostek i możliwości rozwoju.

Czytaj więcej...

Zapraszamy na nasze KURSY ONLINE Z ANGIELSKIEGO I MATEMATYKI DLA MATURZYSTÓW I ÓSMOKLASISTÓW ORAZ MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH

 strona kursy

Czytaj więcej...

Oto znana łamigłówka, tym razem w małej modyfikacji od CKPerła. Do dzieła!

Pięcioro ludzi różnych narodowości zamieszkuje pięć różnych domów, które są pomalowane na pięć różnych kolorów. Wszyscy lubią pięć różnych potraw i piją pięć różnych napojów. Hodują również zwierzęta, które są pięciu różnych gatunków. KTO HODUJE RYBKI?

  1. Norweg zamieszkuje pierwszy dom
  2. Anglik mieszka w czerwonym domu.
  3. Zielony dom znajduje się bezpośrednio po lewej stronie domu białego.
  4. Duńczyk pija herbatkę.
  5. Amator spaghetti mieszka obok hodowcy kotów.
  6. Mieszkaniec żółtego domu jada ryby
  7. Niemiec jada szaszłyki
  8. Mieszkaniec środkowego domu pija mleko.
  9. Amator spaghetti ma sąsiada, który pija wodę.
  10. Amator omleta hoduje ptaki.
  11. Szwed hoduje psy.
  12. Norweg mieszka obok niebieskiego domu.
  13. Hodowca koni mieszka obok żółtego domu.
  14. Amator pizzy pija sok pomarańczowy
  15. W zielonym domu pija się kawę.

Podpowiadamy: zrób tabelkę, w poziomie numery domów, w pionie kolejne cechy mieszkańców

Zachęcamy również do śledzenia naszego fanpage - będzie tam można znaleźć odpowiedź: https://www.facebook.com/ckperla/

Indywidualne

W zależności od poziomu znajomości lub nieznajomości języka danej osoby przygotowujemy i prowadzimy zindywidualizowane kursy dostosowane do potrzeb naszych klientów. Uczymy:

needForSpeed

  • przedszkolaki (od 4 roku życia)
  • uczniów ze szkół podstawowych
  • młodzież z gimnazjum i liceów
  • studentów, absolwentów
  • osoby pracujące
  • seniorów

 

 

Czytaj więcej...

gossip

  • agresja
  • brak komunikacji
  • nieśmiałość
  • brak motywacji
  • poniżanie i brak szacunku
  • problemy z uczeniem się
  • brak skupienia
  • nieumiejętne wyrażanie emocji
  • zaniżona samoocena
  • brak pewności siebie...

Te oraz inne problemy towarzyszą osobom młodym codziennie. Z podobnymi, ale już bardziej ukrytymi  Nie ma złotej recepty, by jednorazowo im zaradzić, ale rozmowa o nich i ćwiczenia pomagają zauważyć te problemy i nakreślają drogi do jego rozwiązania. Dlatego prowadzimy warsztaty pedagogiczne w klasach szkolnych oraz w różnych placówkach, a także na zaproszenia różnych grup. Można wybrać jeden z powyższych tematów lub zaproponować taki, który jest aktualny w Państwa szkole, klasie, grupie lub placówce.

Czytaj więcej...

Harmonia, równowaga w głosach, odpowiednie brzmienie, wydajny i równoczesny, a czasem wymienny oddech, dobra dykcja, poprawna technika emisji głosu, współpraca z dyrygentem lub liderem, adekwatny ruch sceniczny, właściwie dobrany repertuar, radość z tworzenia muzyki i jeszcze kilka tajników sprawia, że zespół brzmi pięknie i wyjątkowo, a słuchacze nie pozostają mu obojętni. Tego wszystkiego uczymy na zamkniętych warsztatach. Cena zależna od zakresu godzinowego (warsztaty 1, 2 lub 3-dniowe) oraz liczebności grupy (warsztaty możliwe do poprowadzenia w całej Polsce, trzeba tylko doliczyć koszt dojazdu i noclegu). W sprawie uzgodnienia terminu, zakresu warsztatów oraz ceny prosimy o kontakt.

Czytaj więcej...

youaremylife

W naszej ofercie imprez dziecięco-młodzieżowej m.in.

czyscioch

  • zabawy zapoznawcze i integracyjne
  • pokazy i warsztaty cyrkowe
  • gry wielkoformatowe
  • malowanie twarzy
  • tańce integracyjne
  • gry fabularne
  • skręcanie balonów
  • konkursy
  • zabawy plastyczne
  • gry terenowe
  • gry miejskie
  • gry logiczne
  • gry strategiczne
  • i wiele innych

 

 

 Czytaj więcej...

O nas

  

Drogi czytelniku CKPERLA.PL

Cieszymy się, że trafiasz do nas i z radością odpowiemy na Twoje potrzeby. Na początek powiemy Ci coś o sobie, przeczytaj proszę do końca, a jeśli stwierdzisz, że podzielasz nasze wartości i cele, napisz lub zadzwoń – spróbujemy odpowiedzieć na Twoje potrzeby.

20 lat doświadczenia w uczeniu i prowadzeniu imprez, nie tylko w Perle, ale również na terenie Polski i zagranicy pokazało nam, że sukces w uczeniu się czy udana impreza to nie tylko kwestia odpowiedniego wytłumaczenia czy zaproponowania ciekawej zabawy. Człowiek to więcej niż sam umysł i jego zdolności. Każdy z nas jest kombinacją rozumnego myślenia, przeżywania, decydowania, sfery umysłowej, fizycznej, psychicznej i – jak my wierzymy – również duchowej. Dlatego teraz korzystając z tego doświadczenia prowadzimy zajęcia w sposób różniący się od typowych korepetycji, szkoleń czy imprez, starając się w centrum postawić kogoś, kto z nami współpracuje, dobrze go poznać, odkryć jego mocne strony i na nich bazować, ale widzieć również blokady, słabości, lęki i obawy, często też niewiarę w siebie i wzmacniać tak, żeby nasza współpraca przyniosła samodzielność, pewność, znajomość narzędzi pasujących indywidualnie do danej osoby, a także luz i dobrą zabawę.

Więcej…

Zanim konflikt eksploduje, czyli co zrobić aby zapobiec pogłębianiu się problemu (cz. 1)

technology 3038796 640

Jak dojść z dzieckiem do porozumienia? Jaką wybrać strategię, by konfliktów było jak najmniej? Jak uniknąć niepotrzebnie piętrzących się trudnych emocji? Oto pięć praktycznych porad, które skutecznie ułatwią rozwiązywanie konfliktowych sytuacji.

Zasada 1.

Dawajcie dziecku jasne polecenia

Kierowanie do dziecka poleceń, które wyznaczają granice, to konieczność. W przypadku niemowlaków – stosujemy słowo „nie”. Dwu- i trzylatki potrafią już posprzątać swoje zabawki. Natomiast u starszych dzieci możemy zastosować inny sposób. Będą to systematyczne rozmowy dotyczące obowiązków w domu, a także innych obowiązujących zasad, reguł (wyznaczanie granic). Można również te zasady spisać. Dzięki temu łatwiej będzie nam wyjaśnić z dzieckiem pojawiające się wątpliwości (Louis i Louis, 2017).

Zasada 2.

Mówcie jednym głosem

Jednomyślność rodziców w kwestii unikania konfliktów jest bardzo istotna. Oczywiście, nie jest to takie proste – często bowiem mamy odmienne zdanie dotyczące wychowania. Jednakże warto w konkretnych kwestiach ustalić wcześniej wspólny głos. Dzieci bardzo łatwo potrafią rozpoznać słabość jednego z rodziców i często wykorzystują ją dla własnych celów. Dlatego tak ważne jest, by rodzice byli jednomyślni (tamże).

Zasada 3.

Okazujcie optymizm i wsparcie

Stawianie granic wymaga jednoczesnego optymizmu. Należy wspierać i chwalić dziecko, kiedy zauważamy, że przestrzega ono wyznaczonych przez nas zasad. Istotne jest także okazywanie dziecku naszej wiary, iż będzie ono potrafiło tych granic przestrzegać. Każda okazja do pochwały na tym polu powinna być przez nas wykorzystana, gdyż jest to skuteczniejszy sposób niż jakakolwiek krytyka. Ważne jest, by rodzic – chwaląc dziecko – nie skupiał się wyłącznie na konkretnej czynności, którą wykonało dziecko. Chodzi raczej o to, żeby zauważyć jego wysiłek oraz odpowiedzialność (tamże).

Zasada 4.

Bawcie się z dzieckiem w odgrywanie ról

Zabawa ta polecana jest szczególnie dla dzieci w wieku 2 – 10 lat. Odgrywanie scenek z życia codziennego to dla dzieci nie lada frajda. W szczególności wtedy, gdy mogą wcielić się w rolę osoby dorosłej (mamy, taty czy nauczyciela). Można tu sprytnie wpleść takie tematy jak: posłuszeństwo, okazywanie szacunku, ignorowanie dzieci, które nam dokuczają czy też bycie kulturalną osobą. Tematów jest tak naprawdę bardzo wiele. Możemy pozwolić dziecku na odgrywanie zarówno „dobrych”, jak i „złych” ról. Najwięcej mają jednak do powiedzenia, kiedy na koniec zabawy mogą skomentować zachowanie rodzica, który akurat wcielał się w postać czarnego charakteru (tamże).

Zasada 5.

Zachęcajcie do współpracy

Stosowanie się do wymienionych wyżej reguł z pewnością skutecznie pomoże zapobiegać eskalacji konfliktu. Kolejna – zachęcanie do współpracy ma na celu zapobieganie toksycznym interakcjom rodzica z dzieckiem. Jak zapewne zauważyliście, wymienione wcześniej zasady częściowo opierają się właśnie na współpracy mamy i taty z ich dzieckiem. Ważne jest więc, aby angażować dziecko w podejmowane działania (tamże).

Bibliografia: Louis, J. P., Louis K. M. (2017). Mały człowiek, wielkie potrzeby. Sopot: GWP