Edukacja i rozwój - pomagamy wyznać i osiągać cele oraz wprowadzać dobre zmiany

Tel. 508 182 189

[formularz kontaktowy]

mail:

perla(a)ckperla.pl

dane do faktur i przelewów:

Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości

Al. Ks. Poniatowskiego 1

03-901 Warszawa


NIP: 524-24-95-143

numer konta:
16 1140 1010 0000 5158 5300 3523

lokalizacja:

Działamy głównie na terenie Krakowa i okolic, również dojazdowo na zlecenie klienta w różnych częściach Polski, a także online

Kontakt

Kursy angielski i matematyka - matura, egzamin ósmoklasisty, młodzież, dorośli

Uczenie się jednym przychodzi z łatwością, drugim sprawia ogromną trudność, a trzecim - po prostu się nie chce.

My chcemy pracować zwłaszcza z tymi pierwszymi i drugimi. Dla osób szczególnie zdolnych szukamy dodatkowych zadań, ciekawostek i możliwości rozwoju.

Czytaj więcej...

Zapraszamy na nasze KURSY ONLINE Z ANGIELSKIEGO I MATEMATYKI DLA MATURZYSTÓW I ÓSMOKLASISTÓW ORAZ MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH

 strona kursy

Czytaj więcej...

Oto znana łamigłówka, tym razem w małej modyfikacji od CKPerła. Do dzieła!

Pięcioro ludzi różnych narodowości zamieszkuje pięć różnych domów, które są pomalowane na pięć różnych kolorów. Wszyscy lubią pięć różnych potraw i piją pięć różnych napojów. Hodują również zwierzęta, które są pięciu różnych gatunków. KTO HODUJE RYBKI?

  1. Norweg zamieszkuje pierwszy dom
  2. Anglik mieszka w czerwonym domu.
  3. Zielony dom znajduje się bezpośrednio po lewej stronie domu białego.
  4. Duńczyk pija herbatkę.
  5. Amator spaghetti mieszka obok hodowcy kotów.
  6. Mieszkaniec żółtego domu jada ryby
  7. Niemiec jada szaszłyki
  8. Mieszkaniec środkowego domu pija mleko.
  9. Amator spaghetti ma sąsiada, który pija wodę.
  10. Amator omleta hoduje ptaki.
  11. Szwed hoduje psy.
  12. Norweg mieszka obok niebieskiego domu.
  13. Hodowca koni mieszka obok żółtego domu.
  14. Amator pizzy pija sok pomarańczowy
  15. W zielonym domu pija się kawę.

Podpowiadamy: zrób tabelkę, w poziomie numery domów, w pionie kolejne cechy mieszkańców

Zachęcamy również do śledzenia naszego fanpage - będzie tam można znaleźć odpowiedź: https://www.facebook.com/ckperla/

Indywidualne

W zależności od poziomu znajomości lub nieznajomości języka danej osoby przygotowujemy i prowadzimy zindywidualizowane kursy dostosowane do potrzeb naszych klientów. Uczymy:

needForSpeed

  • przedszkolaki (od 4 roku życia)
  • uczniów ze szkół podstawowych
  • młodzież z gimnazjum i liceów
  • studentów, absolwentów
  • osoby pracujące
  • seniorów

 

 

Czytaj więcej...

gossip

  • agresja
  • brak komunikacji
  • nieśmiałość
  • brak motywacji
  • poniżanie i brak szacunku
  • problemy z uczeniem się
  • brak skupienia
  • nieumiejętne wyrażanie emocji
  • zaniżona samoocena
  • brak pewności siebie...

Te oraz inne problemy towarzyszą osobom młodym codziennie. Z podobnymi, ale już bardziej ukrytymi  Nie ma złotej recepty, by jednorazowo im zaradzić, ale rozmowa o nich i ćwiczenia pomagają zauważyć te problemy i nakreślają drogi do jego rozwiązania. Dlatego prowadzimy warsztaty pedagogiczne w klasach szkolnych oraz w różnych placówkach, a także na zaproszenia różnych grup. Można wybrać jeden z powyższych tematów lub zaproponować taki, który jest aktualny w Państwa szkole, klasie, grupie lub placówce.

Czytaj więcej...

Harmonia, równowaga w głosach, odpowiednie brzmienie, wydajny i równoczesny, a czasem wymienny oddech, dobra dykcja, poprawna technika emisji głosu, współpraca z dyrygentem lub liderem, adekwatny ruch sceniczny, właściwie dobrany repertuar, radość z tworzenia muzyki i jeszcze kilka tajników sprawia, że zespół brzmi pięknie i wyjątkowo, a słuchacze nie pozostają mu obojętni. Tego wszystkiego uczymy na zamkniętych warsztatach. Cena zależna od zakresu godzinowego (warsztaty 1, 2 lub 3-dniowe) oraz liczebności grupy (warsztaty możliwe do poprowadzenia w całej Polsce, trzeba tylko doliczyć koszt dojazdu i noclegu). W sprawie uzgodnienia terminu, zakresu warsztatów oraz ceny prosimy o kontakt.

Czytaj więcej...

youaremylife

W naszej ofercie imprez dziecięco-młodzieżowej m.in.

czyscioch

  • zabawy zapoznawcze i integracyjne
  • pokazy i warsztaty cyrkowe
  • gry wielkoformatowe
  • malowanie twarzy
  • tańce integracyjne
  • gry fabularne
  • skręcanie balonów
  • konkursy
  • zabawy plastyczne
  • gry terenowe
  • gry miejskie
  • gry logiczne
  • gry strategiczne
  • i wiele innych

 

 

 Czytaj więcej...

O nas

  

Drogi czytelniku CKPERLA.PL

Cieszymy się, że trafiasz do nas i z radością odpowiemy na Twoje potrzeby. Na początek powiemy Ci coś o sobie, przeczytaj proszę do końca, a jeśli stwierdzisz, że podzielasz nasze wartości i cele, napisz lub zadzwoń – spróbujemy odpowiedzieć na Twoje potrzeby.

20 lat doświadczenia w uczeniu i prowadzeniu imprez, nie tylko w Perle, ale również na terenie Polski i zagranicy pokazało nam, że sukces w uczeniu się czy udana impreza to nie tylko kwestia odpowiedniego wytłumaczenia czy zaproponowania ciekawej zabawy. Człowiek to więcej niż sam umysł i jego zdolności. Każdy z nas jest kombinacją rozumnego myślenia, przeżywania, decydowania, sfery umysłowej, fizycznej, psychicznej i – jak my wierzymy – również duchowej. Dlatego teraz korzystając z tego doświadczenia prowadzimy zajęcia w sposób różniący się od typowych korepetycji, szkoleń czy imprez, starając się w centrum postawić kogoś, kto z nami współpracuje, dobrze go poznać, odkryć jego mocne strony i na nich bazować, ale widzieć również blokady, słabości, lęki i obawy, często też niewiarę w siebie i wzmacniać tak, żeby nasza współpraca przyniosła samodzielność, pewność, znajomość narzędzi pasujących indywidualnie do danej osoby, a także luz i dobrą zabawę.

Więcej…

Zanim konflikt eksploduje, czyli co zrobić, aby zapobiec pogłębianiu się problemu (cz. 2)

explosion 147909 640

Co jeszcze możemy zrobić, aby unikać sytuacji konfliktowych? Jak im zapobiegać? Oto kilka kolejnych rad, które nam pomogą.

Zasada 1.

Podtrzymujcie bliską więź z dzieckiem

Dziecko bardzo łatwo zauważa brak równowagi w relacji. Jeżeli rodzic nie ma dla niego czasu, chce natomiast decydować o tym, ile czasu dziecko ma spędzać przed komputerem czy też kiedy ma odrabiać lekcje - w młodym człowieku może narastać bunt. Dziecko często nie wie, skąd wynika jego frustracja i niechęć. Natomiast taki brak równowagi i wzajemności może zostać przeniesiony na inne relacje: z rówieśnikami, nauczycielami. Ważne jest, by okazywać dziecku zainteresowanie jego sprawami, jeść z nim posiłki, a także spędzać z nim czas na zabawie. Dzięki zdrowej więzi między rodzicami a dzieckiem łatwiej jest nauczyć je przestrzegania wyznaczonych przez nas granic (Louis i Louis, 2017).

Zasada 2.

Co jakiś czas rewidujcie zasady

Oczywistym jest, że dziecko musi stosować się do wyznaczonych zasad. Jednak z czasem każdy rodzic musi zdać sobie sprawę, że postawione granice i reguły należy - co pewien czas - modyfikować. Z czasem - jak dziecko dojrzewa, należy dawać mu coraz więcej swobody. Poszerzanie granic musi oczywiście opierać się oczywiście o zasadę zaufania. Kiedy rodzic widzi, iż dziecko stosuje się do wyznaczonych na dany okres zasad - z czasem może je zrewidować. Dzięki temu zaspokajać też będzie jego dwie bardzo ważne potrzeby - autonomii oraz kompetencji (tamże). 

Zasada 3.

Dawajcie możliwość wyboru i drugą szansę

Co tutaj jest podstawą? Cierpliwość - której tak często nam brakuje. Nie należy karać dziecka zaraz po przewinieniu (chyba, że chodzi o starsze dziecko i poważne przekroczenie granic). Ważne jest, by dać dziecku drugą szansę - szansę na naprawienie błędu. Dzieci często zapominają o tym, jakie zasady z nami ustaliły. Można więc zastosować zasadę: "Czy chcesz tego spróbować jeszcze raz?" (Louis i Louis, 2017, s. 229). O co tutaj chodzi? Dzieci często nie stosują się do zasad przez własną nieuwagę, pośpiech. Kiedy spokojnie zwrócimy im uwagę, może okazać się, że bez większego problemu zrobią to na czym nam zależy, co z nimi wcześniej ustaliliśmy (tamże).

Zasada 4.

Wyciągajcie konsekwencje

Chronienie dziecka przed konsekwencjami jego własnych zachowań powoduje szkodliwy wpływ na jego charakter. Jeżeli młody człowiek ma szansę odczuć skutki własnych poczynań, skutecznie może to powstrzymać go od powielania tego typu postępowania. Co więcej, pomaga to również uniknąć pogłębiania się konfliktów, wpływa na poprawę zachowania dziecka. Odczucie konsekwencji swych poczynań skutkuje również tym, że dziecko zaczyna z większym szacunkiem odnosić się do tego, co mówią rodzice oraz odkrywa, jak poważny wpływ miało jego zachowanie  zarówno na niego samego, jak i na otoczenie.

Zasada 5.

Pojednajcie się, wyciągnijcie wnioski i zbliżcie się do siebie

Jeżeli konsekwencje zostaną wyciągnięte, możemy przystąpić do kolejnego kroku, którym jest ocena sytuacji. Niezbędne jest satysfakcjonujące zadośćuczynienie, dzięki któremu dojdzie do przebaczenia oraz pojednania. W przeciwnym wypadku może dojść do ochłodzenia relacji (żal i uraza spiętrzą się i trudno nam będzie uniknąć oddalenia się od siebie). Jeśli więc dojdzie do konfliktu między rodzicem a dzieckiem - możemy przejść przez tę sytuację łagodnie - niekoniecznie pozostawiając uraz w emocjonalnym czy też psychicznym dobrostanie jednej i drugiej strony sporu.

Bibliografia: Louis, J. P., Louis K. M. (2017). Mały człowiek, wielkie potrzeby. Sopot: GWP.