Tel. 508 182 189

[formularz kontaktowy]

mail:

perla(a)ckperla.pl

dane do faktur i przelewów:

(UWAGA! W KWIETNIU 2021 NASTĄPIŁA ZMIANA ADRESU DO FAKTUR I PRZELEWÓW-PONIŻEJ AKTUALNY ADRES)

Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości

Al. Ks. Poniatowskiego 1

03-901 Warszawa


NIP: 524-24-95-143

numer konta:
16 1140 1010 0000 5158 5300 3523

lokalizacja:

Działamy głównie na terenie Krakowa i okolic, również dojazdowo na zlecenie klienta w różnych częściach Polski, a także online

Kontakt

Kursy angielski i matematyka - matura, egzamin ósmoklasisty, młodzież, dorośli

Zapraszamy na naszą stronę z kursami online - darmowymi i w cenie korepetycji

strona główna kursy

Nie jesteśmy szkołą i nie pracujemy metodami stricte szkolnymi, raczej oferujemy indywidualne podejście do naszych klientów, dlatego też nasze metody pracy skupiają się na następujących punktach:

- indywidualne podejście

- przygotowywanie i wyszukiwanie adekwatnych materiałów (również z zagranicy)

- dobre poznanie klienta i jego potrzeb

- oferowanie dodatkowych usług dostosowanych do danej osoby

- przygotowanie planów wydarzeń lub planów rozwoju odrębnie dla każdej osoby korzystającej z naszych usług

Jakość
Dla nas nie jest ważne, aby mieć dziesiątki czy setki uczniów i korepetytorów, lektorów, animatorów, trenerów wokalnych. Istotne jest natomiast, żeby nasi klienci otrzymali to, czego potrzebują, dlatego starannie dobieramy osoby, które u nas pracują i wiemy, że oferujemy Wam wszystko, co najlepsze.

Pasja
Firma, żeby zarabiać potrzebuje stałego obrotu, my natomiast nie stawiamy na pierwszym miejscu pieniędzy, ale człowieka, który do nas przychodzi. Zajmujemy się edukacją, animacją, muzyką, nie dlatego, że musimy, ale dlatego, że to lubimy.

Indywidualne podejście
Każdy człowiek, to odrębna historia. Jeden potrzebuje solidnej i szczegółowej wiedzy z danej dziedziny, inny tego, że się w niego uwierzy i pomoże mu odnosić pierwsze sukcesy, inny tego, że jego goście na imprezie dobrze się zintegrują, inny tego, że zauważy się dziedziny, w których niedomaga i przygotuje ćwiczenia specjalnie dla niego. Dlatego też patrzymy na każdego klienta indywidualnie i również indywidualnie przygotowujemy kursy, dobieramy osoby prowadzące i planujemy wydarzenia.

Uczciwość
Mnóstwo osób uczy nie płacąc podatków, ma niskie stawki godzinowe, a czasem również niewielkie doświadczenie lub traktuje to jedynie jako źródło zarobku. U nas cenimy sobie szczerość, uczciwość i zaangażowanie, tak ze strony naszej kadry, jak i klientów.

Współpracujemy z osobami, dla których ważne są podstawowe wartości takie, jak uczciwość, zaangażowanie, serce do tego, czym się zajmują. Osoby u nas pracujące często nie muszą mieć skończonych wszystkich możliwych kierunków w danej dziedzinie i posiadać kilkunastu lat doświadczenia. My cenimy sobie to, że nasi współpracownicy mają odpowiednią wiedzę i doświadczenie nabyte w praktyce, często jako olimpijczycy, prywatni korepetytorzy, studenci, Erasmusy, wolontariusze, harcerze, animatorzy, liderzy muzyczni, a przede wszystkim mają pasję w działaniu i podejściu do drugiego człowieka i umieją do niego trafić i tym samym pomóc mu osiągnąć sukces w tym, na czym najbardziej mu zależy.

Świadczymy usługi głównie na terenie Krakowa (edukacja,tutoring, kursy językowe, instrumenty, wokal), małopolski (prowadzenie imprez, warsztaty rozwojowe), ale też na terenie całej Polski (warsztaty muzyczne). Najczęściej oferujemy usługi u naszego klienta.

Maksymilian Maria Kolbe – znamy go jako człowieka, który oddał życie za drugiego i poniósł śmierć męczeńską. Jednak nie tylko to było w nim wyjątkowe, a że miał sporo wspólnego z nauką i biznesem, dlatego jest też patronem Centrum Kreatywności „Perła”. Maksymilian urodził się w ubogiej rodzinie, więc na wszystko musiał zapracować sam. Interesował się matematyką, fizyką i astronomią, zaprojektował nawet w pełni funkcjonalny pojazd do poruszania się w przestrzeni kosmicznej. Dużo modlił się do Maryi. Gdy miał 12 lat ujrzał na modlitwie 2 korony, białą oznaczającą czystość i czerwoną będącą znakiem męczeństwa, wtedy wybrał obie. W 1907 wstąpił do franciszkanów konwentualnych i tutaj zaczęło się życie w ciągłym rozwoju. Nie mając doświadczenia, lecz wciąż ucząc się i rozwijając założył drukarnię i wydawał „Rycerza Niepokalanej” (pieniądze na tak duże przedsięwzięcia otrzymywał nie raz w następujący sposób: modlił się do Maryi, a dokładna, wyliczona kwota znajdowała się sama, pod figurką Niepokalanej). W 1927 roku gazeta (poruszająca tematy nie tylko religijne, ale również społeczne, polityczne i kulturalne) wychodziła w nakładzie 70 tysięcy egzemplarzy i w tym samym roku Maksymilian założył Niepokalanów, klasztor dla 700 braci, który w niedługim czasie zaczął działać jako mała miejscowość. Drugi, podobny temu polskiemu został przez niego założony w Japonii, gdzie rozpoczął wydawanie czasopisma po japońsku, nie znając tego języka, tam również spotkał się z tzw. małą radiofonią. Zainspirowany azjatycką techniką w 1938 uruchomił w polskim Niepokalanowie radiostację o zasięgu ogólnokrajowym, w planach miał również budowę lotniska, które przyspieszyłoby dystrybucję czasopisma. Wojna uniemożliwiła powyższe, ale nie stała się przeszkodą do dalszego rozwoju. Gdy bracia zostali aresztowani, a następnie po kilku miesiącach zwolnieni, Maksymilian, nie poddając się okupacji przyjął uchodźców z Wielkopolski i rozbudował Niepokalanów o kuźnię, blacharnię, dział sanitarny, szwalnię, warsztaty naprawy zegarków i rowerów. W 1941 trafił do Auschwitz, gdzie zmarł zgłaszając się na ochotnika za innego więźnia. W 1982 został kanonizowany.

Święty Maksymilianie Maria Kolbe, módl się za nami!

Uczenie się jednym przychodzi z łatwością, drugim sprawia ogromną trudność, a trzecim - po prostu się nie chce.

My chcemy pracować zwłaszcza z tymi pierwszymi i drugimi. Dla osób szczególnie zdolnych szukamy dodatkowych zadań, ciekawostek i możliwości rozwoju.

Czytaj więcej...

Zapraszamy na nasze KURSY ONLINE Z ANGIELSKIEGO I MATEMATYKI DLA MATURZYSTÓW I ÓSMOKLASISTÓW ORAZ MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH

 strona kursy

Czytaj więcej...

Oto znana łamigłówka, tym razem w małej modyfikacji od CKPerła. Do dzieła!

Pięcioro ludzi różnych narodowości zamieszkuje pięć różnych domów, które są pomalowane na pięć różnych kolorów. Wszyscy lubią pięć różnych potraw i piją pięć różnych napojów. Hodują również zwierzęta, które są pięciu różnych gatunków. KTO HODUJE RYBKI?

  1. Norweg zamieszkuje pierwszy dom
  2. Anglik mieszka w czerwonym domu.
  3. Zielony dom znajduje się bezpośrednio po lewej stronie domu białego.
  4. Duńczyk pija herbatkę.
  5. Amator spaghetti mieszka obok hodowcy kotów.
  6. Mieszkaniec żółtego domu jada ryby
  7. Niemiec jada szaszłyki
  8. Mieszkaniec środkowego domu pija mleko.
  9. Amator spaghetti ma sąsiada, który pija wodę.
  10. Amator omleta hoduje ptaki.
  11. Szwed hoduje psy.
  12. Norweg mieszka obok niebieskiego domu.
  13. Hodowca koni mieszka obok żółtego domu.
  14. Amator pizzy pija sok pomarańczowy
  15. W zielonym domu pija się kawę.

Podpowiadamy: zrób tabelkę, w poziomie numery domów, w pionie kolejne cechy mieszkańców

Zachęcamy również do śledzenia naszego fanpage - będzie tam można znaleźć odpowiedź: https://www.facebook.com/ckperla/

Indywidualne

W zależności od poziomu znajomości lub nieznajomości języka danej osoby przygotowujemy i prowadzimy zindywidualizowane kursy dostosowane do potrzeb naszych klientów. Uczymy:

needForSpeed

  • przedszkolaki (od 4 roku życia)
  • uczniów ze szkół podstawowych
  • młodzież z gimnazjum i liceów
  • studentów, absolwentów
  • osoby pracujące
  • seniorów

 

 

Czytaj więcej...

gossip

  • agresja
  • brak komunikacji
  • nieśmiałość
  • brak motywacji
  • poniżanie i brak szacunku
  • problemy z uczeniem się
  • brak skupienia
  • nieumiejętne wyrażanie emocji
  • zaniżona samoocena
  • brak pewności siebie...

Te oraz inne problemy towarzyszą osobom młodym codziennie. Z podobnymi, ale już bardziej ukrytymi  Nie ma złotej recepty, by jednorazowo im zaradzić, ale rozmowa o nich i ćwiczenia pomagają zauważyć te problemy i nakreślają drogi do jego rozwiązania. Dlatego prowadzimy warsztaty pedagogiczne w klasach szkolnych oraz w różnych placówkach, a także na zaproszenia różnych grup. Można wybrać jeden z powyższych tematów lub zaproponować taki, który jest aktualny w Państwa szkole, klasie, grupie lub placówce.

Czytaj więcej...

Harmonia, równowaga w głosach, odpowiednie brzmienie, wydajny i równoczesny, a czasem wymienny oddech, dobra dykcja, poprawna technika emisji głosu, współpraca z dyrygentem lub liderem, adekwatny ruch sceniczny, właściwie dobrany repertuar, radość z tworzenia muzyki i jeszcze kilka tajników sprawia, że zespół brzmi pięknie i wyjątkowo, a słuchacze nie pozostają mu obojętni. Tego wszystkiego uczymy na zamkniętych warsztatach. Cena zależna od zakresu godzinowego (warsztaty 1, 2 lub 3-dniowe) oraz liczebności grupy (warsztaty możliwe do poprowadzenia w całej Polsce, trzeba tylko doliczyć koszt dojazdu i noclegu). W sprawie uzgodnienia terminu, zakresu warsztatów oraz ceny prosimy o kontakt.

Czytaj więcej...

youaremylife

W naszej ofercie imprez dziecięco-młodzieżowej m.in.

czyscioch

  • zabawy zapoznawcze i integracyjne
  • pokazy i warsztaty cyrkowe
  • gry wielkoformatowe
  • malowanie twarzy
  • tańce integracyjne
  • gry fabularne
  • skręcanie balonów
  • konkursy
  • zabawy plastyczne
  • gry terenowe
  • gry miejskie
  • gry logiczne
  • gry strategiczne
  • i wiele innych

 

 

 Czytaj więcej...

O nas

   

Drogi czytelniku CKPERLA.PL

Cieszymy się, że trafiasz do nas i z radością odpowiemy na Twoje potrzeby. Na początek powiemy Ci coś o sobie, przeczytaj proszę do końca, a jeśli stwierdzisz, że podzielasz nasze wartości i cele, napisz lub zadzwoń – spróbujemy odpowiedzieć na Twoje potrzeby.

12 lat doświadczenia w uczeniu i prowadzeniu imprez, nie tylko w Perle, ale również na terenie Polski i zagranicy pokazało nam, że sukces w uczeniu się czy udana impreza to nie tylko kwestia odpowiedniego wytłumaczenia czy zaproponowania ciekawej zabawy. Człowiek to więcej niż sam umysł i jego zdolności. Każdy z nas jest kombinacją rozumnego myślenia, przeżywania, decydowania, sfery umysłowej, fizycznej, psychicznej i – jak my wierzymy – również duchowej. Dlatego teraz korzystając z tego doświadczenia prowadzimy zajęcia w sposób różniący się od typowych korepetycji, szkoleń czy imprez, starając się w centrum postawić kogoś, kto z nami współpracuje, dobrze go poznać, odkryć jego mocne strony i na nich bazować, ale widzieć również blokady, słabości, lęki i obawy, często też niewiarę w siebie i wzmacniać tak, żeby nasza współpraca przyniosła samodzielność, pewność, znajomość narzędzi pasujących indywidualnie do danej osoby, a także luz i dobrą zabawę.

Więcej…

Noworoczne postanowienia – czyli co właściwie wpływa na naszą wytrwałość i skuteczność działania?

emotions 2915279 640

Jak co roku podejmujemy całą listę noworocznych postanowień. Jak to się dzieje, że żadne z nich lub – spora większość nie jest dotrzymywana, a nawet podejmowana?

Wytrwałość i skuteczność działania a kontekst sytuacyjny

Ryan i Deci (2000, za: Kadzikowska-Wrzosek, 2011) – twórcy teorii autodeterminacji – postulują, iż wytrwałość i skuteczność w działaniu zależy od poczucia autonomii, jakie pojawia się w trakcie dążenia do celu. Zdaniem badaczy, istotną rolę dla wytrwałości posiada kontekst sytuacyjny. Wymieniają oni trzy zasadnicze potrzeby, których zaspokojenie możliwe jest właśnie dzięki odpowiedniemu kontekstowi. Wymieniają zatem kolejno: potrzebę przynależności (zaspokajaną poprzez zainteresowanie i życzliwość innych), potrzebę autonomii (zaspokajaną poprzez wyeliminowanie przymusu oraz presji, możliwość wyboru), a także potrzebę kompetencji (zaspokajaną poprzez odpowiednio trudne zadania oraz informacje zwrotne dotyczące wyników działania). Badacze Ci twierdzą, iż znaczącą rolę w przypadku dążenia do osiągniecia celu odgrywa motywacja autonomiczna. Badania potwierdzają, iż im mniejszy jest poziom motywacji autonomicznej, tym nasza wytrwałość w dążeniu do celu stopniowo zmniejsza się. Ponadto, odczuwamy również mniejszą odpowiedzialność za porażki wynikające z naszego działania (a raczej jego braku). Co więcej, winą za poniesione niepowodzenia jesteśmy bardziej skłonni obarczać czynniki zewnętrzne (tamże).

Wytrwałość i skuteczność działania a siła woli

Julius Kuhl zaproponował natomiast koncepcję siły woli – w dużej mierze zgodną z koncepcją Ryana i Deci. Kuhl wyróżnia dwa rodzaje mechanizmów kontroli działania: „orientacja na stan i orientacja na działanie” (Kadzikowska-Wrzosek, 2011, s. 165). Pierwsza z nich charakteryzuje się dużą zdolnością kontroli działania, umiejętnością „wzniecenia” pozytywnego afektu podczas realizacji wyzwań, a także eliminowania afektu negatywnego, podczas gdy doświadczane są porażki czy przykrości (Koole, 2009; Koole, Kuhl, 2007; Kuhl, 1996; Kuhl, Kazen, 1999; Kuhl, Kazen, Koole, 2006, za: Kadzikowska-Wrzosek, 2011). Zatem osoby, które cechują się tą orientacją płynnie przechodzą od postanowienia do jego realizacji, wiedzą również – z większą pewnością – jaki cel pragną zrealizować, jak to zrobić oraz dlaczego jest to dla nich tak ważne (Koole i in., 2005; Kuhl, Kazen, Kool, 2006, za: Kadzikowska-Wrzosek, 2011). Zdolności takich – dotyczących regulacji afektu – nie posiadają ludzie charakteryzujący się orientacją na stan. Do podjęcia działania będą oni zatem potrzebowali innych okoliczności, mianowicie presji i przymusu (Baumann, Kuhl, 2005, Fuhrmann, Kuhl, za: Kadzikowska-Wrzosek, 2011). Zatem u osób tych okoliczności dające możliwość wzbudzenia poczucia autonomii nie będą raczej korzystnie wpływać na ich wytrwałość i skuteczność w działaniu (Kadzikowska-Wrzosek, 2011).

Jak to wszystko połączyć?

W nieco nowszych badaniach próbowano sprawdzić, która z opisanych wyżej teorii bardziej oddaje rzeczywistość. Jak się okazało – zgodnie z teorią Kuhla – osoby cechujące się orientacją na stan w zadaniu otrzymanym od eksperymentatora osiągnęły wyższe wyniki w warunku stwarzającym okoliczności presji niż osoby charakteryzujące się orientacją na działanie. Natomiast w warunku stwarzającym okoliczności poczucia autonomii lepsze wyniki osiągały osoby zorientowane na działanie (Kadzikowska-Wrzosek, 2011).

Jak się więc okazuje nie ma jednej, gotowej recepty na sukces dla każdego. Najpewniej – występują między nami różnice indywidualne. Jedni będą sprawniej wykonywać zadania w okolicznościach stwarzających poczucie presji, innych do działania pobudzi poczucie autonomii. Sam musisz odkryć, co pomoże Tobie. Należy jednak pamiętać, iż oprócz pozytywnych konsekwencji odpowiednich sposobów motywowania do działania, mogą wystąpić i te negatywne, np. w przypadku okoliczności presji, która – jak nietrudno się domyślić w dłuższej perspektywie będzie miała jednak niekorzystny wpływ na inne wymiary naszego funkcjonowania (Baumann, Kuhl, 2005; Koole i in., 2005, za: Kadzikowska-Wrzosek, 2011).

Bibliografia: Kadzikowska-Wrzosek R., Wytrwałość i skuteczność działania: Wpływ kontekstu sytuacyjnego oraz siły woli, Roczniki Psychologiczne, 2011, t. XIV, nr 2, s. 159–18